7 Mayıs 2009 Perşembe

SEVGİ BÖCÜĞÜ

Memleketimin topraklarından da güzel. Güneşinden daha pırıl pırıl bu güzelliğin karşısında dilim tutuluyor, ellerim titriyor.
Sen güzelliğinin yanı sıra şimdiye kadar görmediğim kalbinin ve ruhunun güzelliğiyle de benim için yeryüzünde teksin.
Sıkıntılı zamanlarımda seni düşündüğümde kalbim ferahlıyor. İçim mutlulukla doluyor.
Seni düşünerek geçirdiğim her zaman kalbimde, ruhumda bir kuş sürekli çırpınıyor. Gündüzlerinde gece olmasını ve böylece seni her zaman yanımda görmek istiyorum.
Her dakika seni düşünüyorum. Sensiz geçen zamanın benim için hiçbir değeri kalmıyor. Rüyalarımda, uyandığımda hayatımın her anında senin olmanı ve seni görmek istiyorum. Şu anda karşımda olsan, gözlerine baksam, rüyalar alemine dalsam.
Her anım senle olsa. Hayatımda tek yerin olan kalbimin içinde olacağına hep yanımda olsan. Rüyalar aleminde cennette bile yanı başımda olsan.
Hayatı geri sarabilsem.
Bu güzel anları tekrar tekrar yaşasak her dakikamı senle geçirsem.
Seni sevdiğimi tüm dünyaya haykırsam.
Her dakikamı severek yaptığım şey olan gözlerine bakarak geçirsem.
Bu hayatımın son durağı olan son nefesimde dahi yanımda olsan.
Gülüm sence çok şey mi istiyorum?

Baki M. USTA
06.01.2007
CUMARTESİ13:30

1 yorum:

  1. Umarım bu satırlar bana değildir :)
    Şaka bir yana çok güzel bir yazı dostum, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil