24 Nisan 2009 Cuma

AN GELİR

ANLAR
Sil baştan yaşama şansim olsaydi eger,Oturup saymazdım eski yanlışlarımı.Ksursuz olmaya çalışmaz, rahat bırakırdım yüreğimi.Ve elbette, çok daha çoşku dolu olurdu sevdalarim.İçine az buçuk da ciddiyet katılmış.Bu denli titiz olmazdım hiç, öyle şansım olsaydı eğer.Korkmazdım daha çok riske girmekten.Daha çok yolculuğa çıkar, gündoğumlarını kaçırmazdımasla;Hele dağlara tırmanmanın keyfini.Hiç bilmediğim yerlere giderdim gidebildiğince.Doyasıya dondurma yer, boşverirdim fasulyeninnimetlerineÖyle bir şansim olsaydi eger,Dertleride yaşamin gerçegi taşirdi, yalnizca düşlerindegil.İşte hani onlardan, her dakikasını verimligeçirenlerden biriydim.Aynı anlara geri dönebilseydim eğer,Yalnızca iyi ve güzel olanları tatmak isterdimyeniden.Öğrenmediyseniz hala, öğrenin artık:Yaşam anlardan oluşur.sadece anlardan...Şimdiyi yakalayin.Yanında termometresi, bir şişe suyu, şemsiyesi veparaşütü olmadanyerinden kıpırdayamayanlardan biriydim.Ama yeni baştan yaşayabilseydim eger,İyice hafiflemiş olarak çıkardım yolculuklara.İlkbahara yalınayak girer,Sonbahara dek unuturdum pabuçlarla yürümeyi.Hiç bilinmeyen yollara dalardım, tadını çıkarırdımgünışığının.Çocuklarla daha çok oynardım,Sil baştan edebilseydim eger...Ama heyhat, seksenbeşindeyim artikVe biliyorum ki...Ölmekteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder