24 Nisan 2009 Cuma

KENDİMİ KOMİK ZANNETTİĞİM

Sevgili arkadaşım mit nerelerdesin sen şu anda ev inşaat halinde ben bilgisayarı atölyeye taşıdım. Şu anada evi konfeksiyonun olduğu yere taşıdık. Valla abicim bizim atölye buz çok güzelmiş. Evi boyatıyorum pen filan takılıyor. Dostum yuvayı dişi kuş yapar derler yaaa yalan yuvayı erkek fil yapar J)))) şu anda kahkahadan gözlerinden yaş geldi dimi daha bitmedi. Bizim üç km. Kadar yakınımıza ( pardon üç cümle içinde 3 böyle yazılır) suni bir göl yapıldı. Bu göle yanlışlıkla balık tohumu yerine kurbağa tohumu atılmış. Belediye öküz ya.!! Geçen hafta gece mahalleyi kurbağa bastı. Bende acilen ninja kaplumbağaları çağırdım. Küçük kardeşlerine yol göstersinler diye.: ))) Amerikayı tel. aramak pahalıya patladı ama denizli halkı ninja kaplumbağalarıda tanıdı. Sabah işe giderken karayolu kurbağa mezarlığı gibi. Başımız sağolsun bayağı kardeşimiz can verdi. İşte böyle burası TÜRKİYE !! TÜRKİYE!! TÜRKİYE!! Pardon milli maçtan gelen bir alışkanlık. Ama orası fas fıs gibi ne lan bu.

2 yorum:

  1. hehehe :) Bu mail ile Fas'taki kara günlerime ışık olurdun sen, yitik savaşçı ;) Geç kalmış bir teşekkür gönderiyorum benden sana...

    YanıtlaSil
  2. BUGÜN EVİNE PARA İŞLEME BAŞLAMAYIN

    ŞİMDİ TIKLAYIN

    YanıtlaSil